דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתר תדמית - 5 כללי ברזל 

מאת    [ 21/03/2010 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2137 פעמים ]

סיפור אישי

רשת האינטרנט היא מקום מאוד לא אישי. אנשים לא יכולים לראות או לשמוע אותך. כל מה שהם יודעים עלייך הוא מה שיש באתר עצמו. המידע האישי שנמצא בדרך כלל באתרים כולל רק שם, מספר טלפון ואימייל. זה לא ממש מספיק בשביל לפתח קשר עם לקוח. בכדי להבדיל את עצמך מעסקים אחרים, מה שאתה צריך הוא לספק עוד פרטים אישיים על עצמך, במילים אחרות - ספר את סיפורך האישי. אחרי הכל, אנשים עושים עסקים עם אנשים שהם בוטחים בהם.

מומלץ להוסיף תמונה של עצמך לאתר. ספר להם למה התחלת את העסק ולמה העסק שלך ייחודי. ספר פרטים שאנשים יכולים להזדהות איתם. אם את אמא חד-הורית, ספרי איך העסק שלך עזר לך להישאר בבית עם הילדים. אם היית שכיר בתאגיד והעסק שלך עזר לך להגשים חלום, שתף. נסה להיות כמה שיותר פתוח, ותסביר בפירוט ובצורה ייחודית על העסק שלך והשירותים שאתה מציע.

פרסם ניוזלטר (ידיעון) חינם

להציע לגולשים ניוזלטר חינם באתר התדמית שלך יכולה לעזור לגולשים להישאר בקשר איתך ועם האתר. וודא שהניוזלטר ממוקד ואינפורמטיבי. הסבר לגולשים שזהו לא עוד ניסיון למכור להם דברים, וודא שההירשמות קלה ונוחה.

קנה לעצמך דומיין משלך

אין שום ספק שאם יש לך דומיין משל עצמך תוכל להגביר את יעילות אתר התדמית שלך. דומיין עוזר לאתר תדמית להיראות מקצועי יותר, ועוזר לאנשים לזכור את הכתובת שלו. יש אנשים שאם הם יראו שאתר התדמית מאוחסן באתר חינמי, יעריכו את בעל האתר פחות וככל הנראה יסמכו עליו פחות.

כמו כן כדאי לבחור שם שקל להגיד אותו ושיהיה ברור דרך הטלפון.

אתר תדמית – גם לאחרים יש

לפני הקמת אתר תדמית שווה להיכנס לגוגל ולבדוק את האתרים של המתחרים. כנס לאתרים וערוך רשימות של מה שאתה אוהב ומה מפריע לך באתר שלהם. כמובן שאני לא מדבר רק על עיצוב. האם הניווט באתר נוח? האם האתר נטען במהירות? איזה מידע הם מציעים?

ערוך את הרשימות הללו ותשתמש בהן כשאתה מתכנן את אתר התדמית שלך.

הפץ את השמועה

במילה אחת? קידום. יש באינטרנט מיליוני אתרים. אתה רוצה שימצאו אותך. הדרך החזקה ביותר היא קידום בגוגל. לשם כך עדיף לשכור מומחה. אך לפני זה וודא שאתר התדמית שלך מותאם טוב למנועי חיפוש. כמו כן השתתף בפורומים הקשורים לנושא החנות שלך, עזור לאנשים והפץ את הידע שלך. תוכל לפרסם את האתר באתרים אלה, וכך תוכל להביא לקוחות לאתר.

לסיכום ברצוני להגיד שלבנות אתר תדמית אמנם לא פשוט כמו לכתוב מאמר, אך אם יש לך אתר תדמית ואתה רוצה להתבלט, זה בהחלט לא מסובך.

חברת דקור הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בתחום בניית אתרים באינטרנט. דקור מתמחה בהקמה ותחזוקה של אתרי אינטרנט, אתרי תדמית, מערכות לניהול תוכן, חנויות מקוונות ומערכות סחר אלקטרוני . בין השירותים שדקור מציעה:





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב